Inkoop – Aankoop – Opkoop – Overname

Foto van: De redactie
Geplaatst door De redactie

Bedrijfsverhuizingen, bedrijfsbeëindiging, inkrimping van een bedrijf of het afstoten van een gedeelte van uw bedrijf. Ieder bedrijf kan hier vroeg of laat een keer mee te maken krijgen. De vraag die dan veel gesteld wordt is: Wat gaan we doen met het overtollige kantoormeubilair of met de inrichting van ons magazijn dat niet meer gebruikt wordt?

Het verhuizen van kantoormeubilair is een arbeidsintensief gebeuren. Het brengt vaak veel kosten met zich mee. Het zelf in opslag nemen van uw overtollige meubilair kost veel ruimte en geld. De praktijk leert dat na verloop van tijd de meubelen vaak alsnog worden verkocht. Weloverwogen beslissingen in deze kunnen kostenbesparend werken.

  

De Terborgse HandelsOnderneming heeft inmiddels 20 jaar ervaring in de kantoormeubelbranche. Ons specialisme is de overname (opkoop) van nieuw en/of gebruikt kantoormeubilair, magazijn- en bedrijfsinrichtingen. Wij zijn voornamelijk gespecialiseerd in de overname van grote partijen kantoormeubilair (partijen vanaf 20 tot 1500 werkplekken). Onze kracht bestaat uit het vakkundig demonteren en logistiek verantwoord afvoeren van uw meubilair.

De Terborgse HandelsOnderneming is tevens leverancier van nieuw kantoormeubilair. Indien u uw oude meubilair wenst te vervangen dan offreren wij u graag nieuw meubilair met een passend inruilbod voor uw gebruikte meubelen. Zo kunt u door te werken met 1 betrouwbare partner uw kosten tot een minimum beperken. Uiteraard weken wij ook nauw samen met andere leveranciers van nieuw meubilair en coördineren wij onze werkzaamheden zodanig dat u er minimale overlast van heeft.

  

Indien u meubilair of magazijninrichting wenst te verkopen verzoeken wij u om een aanbod per e-mail. Het snelst kunnen wij u van dienst zijn als u ons een inventarisatie (bij voorkeur een spreadsheet) kunt doen toekomen. Omschrijf het meubilair: kast, bureau, stoel, merk, kleur, afmetingen en eventueel de leeftijd. Maak zover mogelijk een aantal foto’s. Vergeet niet uw bedrijfsgegevens, naam en telefoonnummer door te geven. Na ontvangst van deze mail nemen wij gegarandeerd altijd contact met u op.

  

Indien door de grootte van het aanbod een inventarisatie niet direct mogelijk is verzoeken wij u om in ieder geval een aantal foto’s te mailen om ons een indruk te geven van hetgeen u wenst te verkopen.

Wilt u meer informatie of uw aanbieding aan ons zenden, mail dan met Dick Mulders.

Dick Mulders mail met Dick