Blog Rolf Elling: ‘Lekker sociaal, of toch niet’

Sociale media is in trek. Al een aantal jaren uiteraard, maar het is ook een mooie graadmeter om eens te onderzoeken wat er nu echt leeft bij ondernemers. Ten minste zo ervaar ik dit. Vooral bij de berichten die ik plaats op LinkedIn zie ik een bepaalde tendens. De meer algemenere berichten worden vele malen minder gezien en bekeken dat de meer specifiekere. Ik zal even een voorbeeld geven.

Blog Rolf Elling: 'Beurshonger gestild'
Rolf Elling

Tijdens de Nederlandse Metaaldagen in ‘s-Hertogenbosch was ik gevraagd door de Koninklijke Metaalunie om de ondernemersdiscussie te leiden. Tja, en dergelijke verzoeken vind ik altijd lastig om te weigeren, nee hoor, ik doe het met veel genoegen.

In elk geval is er een bericht van gemaakt en dat hebben we weer geplaatst op onze website. Vervolgens gebruik ik deze link dan weer om op mijn LinkedIn account te zetten. En, beste lezers, als je dan ziet hoe vaak dit is gezien, blijkt dat alle items gericht op het pure ondernemerschap in het bijzonder leeft in de maakindustrie. Die conclusie durf ik wel te trekken.

En dat doet mij deugt, vanzelfsprekend. Want daar doen we het (ook) voor. Naast alle ondernemersgerichte berichten en artikelen in onze Vraag&Aanbod. Want, en hier liggen onze roots, we willen met alle berichtgevingen, reportages en marktinformatie, de ondernemers in de maakindustrie – in de breedste zin van het woord – met verve ondersteunen.

Rolf Elling, hoofdredacteur

Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *