Stoomcursus Guerilla marketing; klein budget, groot succes

Foto van: De redactie
Geplaatst door De redactie

Wilt u snel aandacht voor uw bedrijf zonder dure advertenties, commercials en marketingspecialisten in te zetten? Voer een guerrilla-actie! Met deze aanbeveling roepen Zibb, bizz en Nyenrode ondernemers op om hun ‘Ondernemers Update’ bij te wonen. Zij organiseren op maandag 20 april een praktisch seminar over dit onderwerp.

Guerrilla marketing genereert veel publicitaire aandacht tegen lage kosten. Met snelle, humoristische of shockerende campagnes baart een bedrijf opzien. Media raken geïnteresseerd en de publiciteit die dat oplevert brengt bedrijven in contact met hun doelgroep. Door guerrilla marketing leggen ondernemingen een succesvolle hinderlaag en daarna is het: inpakken en wegwezen. ‘Klein budget, groot succes. Ook iets voor u? Op onze Ondernemers Update willen we u daarvan overtuigen. In een paar uur tijd praten deskundigen en collega-ondernemers u helemaal bij over dit onderwerp. Kort maar krachtig en vooral praktisch van aard.’

Hoofdspreker is Martijn Aslander; een bekende spreker op het terrein van communicatie, marketing, klantwaarde en creativiteit. Hij geeft in zijn interactieve presentatie tal van voorbeelden van guerrilla marketing en tips en trucs voor geslaagde acties. Martijn zal de deelnemers voorzien van inspiratiemateriaal dat zij direct in de praktijk kunnen toepassen.


Daarna neemt Hubert van Wensen, Chief Guerrilla Officer bij reclamebureau Lowe & Draft, het woord. Hubert vertaalt het verhaal van Martijn in een concreet stappenplan.

Ondernemer Huib Edixhoven, eigenaar van wijn-site Vindict.com, legt uit hoe hij guerrilla marketing in de praktijk heeft toegepast.