GreenGraffiti is een bedrijf voor duurzame media. Met gebruik van slechts water, een sjabloon en een hogedrukreiniger spuit GreenGraffiti schone reclameboodschappen op vuile trottoirs en fietspaden. Zonder inkt, zonder papier en dus ook zonder afval.
Watercompenseringsprogramma
Hogedrukreinigers zijn uiteraard essentieel voor de core business van GreenGraffiti, maar beide partners hebben naar eigen zeggen ook gemeenschappelijke waarden op het vlak van duurzaam ondernemen en sociale verantwoordelijkheid. Het zijn die waarden die het strategische partnership nog eens extra versterken, zo benadrukken ze. Een mooi voorbeeld hiervan is ‘GreenAdsBlue’, het watercompenseringsprogramma van GreenGraffiti waarbij voor elke liter water die bij het plaatsen van campagnes wordt verbruikt, een liter drinkwater wordt gegenereerd in Brazilië.
Tijdens de Maakindustrie Expo in Hardenberg was er ook aandacht voor AI. Voor de een…
Aeternus heeft een top 25 gemaakt met de best presterende metaalbewerkende bedrijven. Aan de top is…
Het in Nederland gevestigde DeSpray Environmental tekende op de IFAT-beurs in München een langetermijncontract van…
Het Hoofdlijnenakkoord is gepresenteerd. Koninklijke Metaalunie is blij dat er duidelijkheid is. De nadruk op…
Industrieel veilinghuis Surplex veilt momenteel een 30-tal waardevolle houtbewerkingsmachines. De veiling bevat items van SCM,…
‘Het Hoofdlijnenakkoord van de vier partijen heeft gerichte aandacht voor de reële zorgen van burgers…