Workshop ‘Omzet scoren met Google’ van Vraag en Aanbod groot succes

‘Het internet verandert het zakendoen. Kijk bijvoorbeeld maar naar de veilingen en reisbureaus. Beide zijn ‘verhuisd’ naar het internet. Het is dus voor uw bedrijf van essentieel belang om goed te worden gevonden op internet’, vertelde Meijerink van Vraag en Aanbod. En dit betekent dat je goed gevonden moet worden met Google. Dit is de zoekmachine die veruit het meeste wordt gebruikt. Van de 90 procent ,die gebruik maakt van zoekmachines, gaat 94 procent via Google. Na afloop van de presentatie liet Meijerink ‘live’ enkele voorbeelden zien hoe het werkt op www.

Rolf Elling

Recent Posts

AI binnen de maakindustrie, wat is er mogelijk?

Tijdens de Maakindustrie Expo in Hardenberg was er ook aandacht voor AI. Voor de een…

1 dag ago

Kasteel Metaal best presterende bedrijf in metaalbewerking

Aeternus heeft een top 25 gemaakt met de best presterende metaalbewerkende bedrijven. Aan de top is…

1 dag ago

DeSpray tekent miljoenencontract met het Australische ARRG Waste

Het in Nederland gevestigde DeSpray Environmental tekende op de IFAT-beurs in München een langetermijncontract van…

1 dag ago

Reactie Koninklijke Metaalunie op Hoofdlijnenakkoord

Het Hoofdlijnenakkoord is gepresenteerd. Koninklijke Metaalunie is blij dat er duidelijkheid is. De nadruk op…

1 dag ago

Veiling waardevolle houtbewerkingsmachines – BE/NL

Industrieel veilinghuis Surplex veilt momenteel een 30-tal waardevolle houtbewerkingsmachines. De veiling bevat items van SCM,…

2 dagen ago

VNO-NCW: ‘Hoofdlijnenakkoord heeft terecht aandacht voor ondernemerschap en verdienvermogen’

‘Het Hoofdlijnenakkoord van de vier partijen heeft gerichte aandacht voor de reële zorgen van burgers…

2 dagen ago