MYbusinessmedia is in twee jaar uitgegroeid tot een multimediale uitgeverij die behoort tot de top 5 van grootste vakbladuitgeverijen van Nederland, zo blijkt uit onlangs gepubliceerd onderzoek van MediaFacts. De rode draad van de producten is ondernemerschap, waarbij de focus ligt op ‘Online First’. De uitgeverij verwacht vanaf juli een maandelijks bereik te realiseren van 2 miljoen pageviews.
Multimediale communicatiemogelijkheden
De nieuwe website van MYbusinessmedia weerspiegelt de online strategie met onder andere een helder overzicht van de multimediale communicatiemogelijkheden voor mediabureaus en adverteerders die zich richten op het mkb. De elf marktleidende vakbladen en vijftien websites van MYbusinessmedia zijn verdeeld over de clusters Automotive, Engineering, Fashion, Trading en Water.
In een wereld waarin alles voortdurend verandert, is het van belang om overzicht te houden.…
De stakingen in de Metaal en Techniek sector, ook wel bekend als de kleinmetaal, gaan…
FME en de vakbonden hebben een akkoord bereikt over een nieuwe cao voor de Metalektro-sector.…
Het geduld van industriële ondernemers is de afgelopen periode flink op de proef gesteld. Een…
Uit nieuw onderzoek in opdracht van de Rijksoverheid blijkt nu onomstotelijk dat de kosten van elektriciteit voor…
Hans de Jong, voormalig president van Philips Nederland, gaat aan de slag als speciaal gezant…