Steeds meer markerteers beseffen dat hun merkstrategieën op interactieve campagnes moeten steunen. De recente cijfers tonen aan dat adverteerders erkennen dat het online publiek blijft groeien en daarmee ook de kansen om dat publiek te bereiken en aan te spreken. Verwacht wordt dat de sterke groei zich zal voortzetten.
Ook de site www.vraagenaanbod.nl biedt mogelijkheden ter ondersteuning van marketingcampagnes. Wie wil profiteren van het stijgende gebruik van deze website, kan vrijblijvend contact opnemen voor een adviesgesprek.
Tijdens de Maakindustrie Expo in Hardenberg was er ook aandacht voor AI. Voor de een…
Aeternus heeft een top 25 gemaakt met de best presterende metaalbewerkende bedrijven. Aan de top is…
Het in Nederland gevestigde DeSpray Environmental tekende op de IFAT-beurs in München een langetermijncontract van…
Het Hoofdlijnenakkoord is gepresenteerd. Koninklijke Metaalunie is blij dat er duidelijkheid is. De nadruk op…
Industrieel veilinghuis Surplex veilt momenteel een 30-tal waardevolle houtbewerkingsmachines. De veiling bevat items van SCM,…
‘Het Hoofdlijnenakkoord van de vier partijen heeft gerichte aandacht voor de reële zorgen van burgers…