EVO pleit voor een snelle reactivering van de IJzeren Rijn. Bij de A52-variant loopt de spoorverbinding van Roermond over het bestaande tracé en wordt er vanaf daar een nieuwe spoorlijn aangelegd tot aan Mönchengladbach. Volgens EVO is het van belang dat er wel voldoende treinpaden komen voor Nederlands goederenvervoer. Bovendien dient de spoorlijn bij Roermond te worden doorgetrokken in zowel noordelijke (naar Venlo) als zuidelijke richting. Ook pleit EVO voor goede aansluiting van de Zeeuwse havens op het tracé.
Tijdens de Maakindustrie Expo in Hardenberg was er ook aandacht voor AI. Voor de een…
Aeternus heeft een top 25 gemaakt met de best presterende metaalbewerkende bedrijven. Aan de top is…
Het in Nederland gevestigde DeSpray Environmental tekende op de IFAT-beurs in München een langetermijncontract van…
Het Hoofdlijnenakkoord is gepresenteerd. Koninklijke Metaalunie is blij dat er duidelijkheid is. De nadruk op…
Industrieel veilinghuis Surplex veilt momenteel een 30-tal waardevolle houtbewerkingsmachines. De veiling bevat items van SCM,…
‘Het Hoofdlijnenakkoord van de vier partijen heeft gerichte aandacht voor de reële zorgen van burgers…