Maar goed, de reacties en vragen die we hierover ontvingen, maakten mij feitelijk wel bewust van de waarde van de content die we aanbieden. De schrootprijzen dus. Al jarenlang informeren we de markt over de prijzen hiervan. Dat doen we niet alleen, nee, met behulp van circa twintig schroothandelaren. Daar zijn we uiteraard blij mee omdat het inzicht geeft in de prijzen en de handel van de materialen.
Maar dit bracht me wel op het volgende. Voor de maakbedrijven geldt in principe hetzelfde. Uniek zijn met een bepaald product op proces, het maakt je als ondernemer onderscheidend. Ook in de markt zal dit gaan rondzingen. En dan met een positieve klank. Zo van: bij dat bedrijf moet je zijn, ze hebben voor jou de oplossing. Maar voor het zover is, moet je dit als ondernemer ook breder in de markt bekend maken, ten minste dat helpt over het algemeen wel.
Komt dat nu even mooi uit, we kunnen u hierbij ondersteunen. Niet alleen op papier – elke week – maar ook via het internet – 24/7. Dat blijven we doen, wat mij betreft tot in de eeuwigheid.
Rolf Elling, hoofdredacteur
Reageren?
E-mail: rolfelling@vraagenaanbod.nl
Twitter: @VenA_Rolf
Facebook: www.facebook.com/vraagenaanbod
Tijdens de Maakindustrie Expo in Hardenberg was er ook aandacht voor AI. Voor de een…
Aeternus heeft een top 25 gemaakt met de best presterende metaalbewerkende bedrijven. Aan de top is…
Het in Nederland gevestigde DeSpray Environmental tekende op de IFAT-beurs in München een langetermijncontract van…
Het Hoofdlijnenakkoord is gepresenteerd. Koninklijke Metaalunie is blij dat er duidelijkheid is. De nadruk op…
Industrieel veilinghuis Surplex veilt momenteel een 30-tal waardevolle houtbewerkingsmachines. De veiling bevat items van SCM,…
‘Het Hoofdlijnenakkoord van de vier partijen heeft gerichte aandacht voor de reële zorgen van burgers…